Pages

Jan 9, 2011

宵夜




Ignore my fatty FAT

刚刚弟弟煮了面给我吃
真的好谢谢你哦
因为我真的好饿
我的早餐 云吞面
午餐 两个 curry-puff 在5pm 才吃 :(
晚餐 一碗很少数量的米粒饭 xD

你看!我相信没人比我更早吃早餐了吧!
我的早餐" MAGGIMEE "!!
好好吃 XD






It was September when I went away.
around October I knew I was so in love with you..
around November your attitude changed.
and it was like December when I felt that we just slowly started to fade away..
and than you made a decision when January came :(

这个真的很像我现在的情况
虽然我不是九月认识你..
可是却比这段时间过得快..
LOL

No comments:

Post a Comment